شعبده باز کیست و شعبده بازی چیست؟
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب ان لذت کامل رو ببرین.اگه هم اطلاعات بیشتری راجع به من میخواین تو قسمت پروفایل نوشته.ممنون
موضوعات



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 109365
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



گروه شعبده بازی black cats (میبد)
شعبده بازی و سرگرمی
یک شنبه 22 / 10 / 1391برچسب:, :: 3:59 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین
شعبده بازی یک نوع هنر و علم هست که توسط یک فرد که تسلط کامل به روش آنها دارد و دارای سرعت عمل بالایی هست انجام می گیرد که به او شعبده باز می گویند. هنر شعبده بازی هنری ظریف و بی کران می باشد که شامل علوم : فیزیک ، شیمی ، ریاضی ، حقه و سرعت دست و پنهان کاری توسط وسیله و دست می باشد. شعبده بازی مانند هنرهای دیگر شامل ، نقاشی ، خوانندگی ، طراحی و .. یک هنر کامل و بی کران می باشد. شعبده بازی از وقتی که بشر دست راست و چپ خود را شناخت ، بوده و شعبده بازان قدیم به علت پنهان کاری بسیار به جادوگر معروف بودند و به دلیل اینکه راز های خود را افشا نمی کردند ، دیگران آن را نیرو می دانستند.


شعبده باز به کسی گفته می شود که راز این کار ها را می داند و با اسفاده از آن ها باعث شگفتی تماشاچیان می شود. شعبده بازان بسیاری در جهان وجود دارند. که این هنرمندان به بیش از 1 میلیون هنرمند می رسند.
 

شعبده بازان به سه دسته و نوع مبتدی ، آماتور و حرفه ای تقسیم می شوند.
 

http://s2.picofile.com/file/7171466020/schwank_11_03_04_555.jpghttp://s2.picofile.com/file/7171466341/article_page_main_ehow_images_a02_4t_uk_make_magicians_tool_boxmake_magicians_tool_boxmake_magicians_tool_boxmake_magicians_tool_box_800x800.jpg


هنر شعبده بازی هیچ محدودیتی ندارد و هر کسی در هر سن و وضعیتی میتواند یک شعبده باز باشد. بسیاری از مردم فکر می کنند که شعبده باز به کسانی که در برنامه ها و سالن ها و .. اجرا دارند می گویند. ولی به هیچ وجه اینطور نیست و به کسی که حتی بتواند یک دستمال را نیز ناپدید کند شعبده باز می گویند. با این که این شعبده باز مبتدی می باشد ولی در هر صورت شعبده باز و هنرمند هست.


http://s2.picofile.com/file/7171466662/clip_art_magic_tricks_956272.jpg


شعبده ها توسط طراحان شعبده طراحی می شود که این طراحان شعبده ذهن قوی دارند و میتوانند یک روش برای یک کار غیر ممکن پیدا کنند. همانطور که می دانید شعبده وارونه نشان دادن علم است. و طراحان شعبده روشی پیدا می کنند که یک کاری که از نظر علم ممکن نیست را توسط حقه ها و راز ها انجام دهند. البته طراح شعبده بودن کار سختی نیست و هر کسی با هر سنی میتواند با کمی فکر یک شعبده از خودش ابدا کند.

http://s2.picofile.com/file/7171467197/magicians.jpg

شعبده بازان در بعضی از شعبده های خود یکی از محبوبیت ها ، استفاده از حیوانات جهت اجرا می باشد. به عنوان مثال ؛ معقول ترین حیوانات در شعبده بازی خرگوش و کبوتر می باشند. استفاده از حیوانات ، محبوبیت شعبده را چند برابر کرد. و هم اکنون شعبده های بسیاری با انواع حیوانات طراحی و ابدا شده.

http://s2.picofile.com/file/7171466983/fizzini_image.jpg

شعبده بازان ، راز های یک دیگر را از هم پنهان نمی کنند و با خیال کاملا راحت ، راز و حقه ی خود را به همکاران خودشان آموزش می دهند. در سال 1968 ( میلادی ) انجمن و مجتمع شعبده بازان بین المللی افتتاح شد و شعبده بازان در این مکان ، راز های خود را با هم در اشتراک گذاشتند و علم و هنر شعبده را هزاران برابر گسترش دادند.

نویسنده : فرزاد شهاب

بر گرفته از سایت مجیک وب




 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ***عشق***
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گروه شعبده بازی black cats میبد و آدرس magicmobin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.